الهیان: هرگونه تحریم سپاه مسیر مذاکرات با اروپایی‌ها را مسدود خواهد کرد-راهبرد معاصر
وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است

الهیان: هرگونه تحریم سپاه مسیر مذاکرات با اروپایی‌ها را مسدود خواهد کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پارلمان اروپا بداند تحریم سپاه موجب انسداد مسیر مذاکرات ایران با اروپا خواهد شد و هزینه‌های زیادی را برای شان خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۲۷ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 17
کد خبر: ۱۶۸۸۸۴

به گزارش راهبرد معاصر، زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه پارلمان اروپا برای تحریم سپاه گفت: پارلمان اروپا بداند که قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سیاه از سوی آنان، هزینه‌های سنگینی را برایشان در پی خواهد داشت.

وی افزود: اروپایی‌ها باید بدانند که تحریم سپاه باعث انسداد مسیر مذاکرات و تعامل ایران با آنها خواهد شد و هزینه‌های سنگینی را در حوزه‌های اقتصادی و تامین انرژی برایشان خواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: امروز ایران یک کشور ضعیف نیست، و تحریم جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های زیادی را برای تحریم‌کنندگان در پی دارد.

الهیان خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا باید بداند که تحریم ایران یک نوع خودتحریمی برای خود آنهاست و هزینه‌هایی سنگینی را به اروپایی‌ها تحمیل خواهد کرد.

وی افزود: تحریم سپاه به خاطر شکست‌هایی است که آنها از ملت ایران و سپاه پاسداران متحمل شدند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار